GERİ BİLDİRİMLERİ ELE ALMA POLİTİKAMIZ

Tosçelik Geri Bildirimleri Ele Alma Politikası, 'Müşteri Odaklılık' temel prensibine dayanır.

Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılayacak kalite anlayışı ile sürekli müşteri memnuniyetini sağlamak temel prensibimizdir. Bu doğrultuda, müşterilerimizin her türlü geri bildirimi iyileştirme ve gelişme için bir fırsat olarak görülüp, etkili ve verimli bir şekilde ele alınır.

Tosçelik, müşterilerinin şartlarının karşılanıp karşılanmadığını değerlendirilip geri bildirimleri çözüm odaklı ve objektif olarak ele alır. Bunu sağlamak için Tosçelik, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Kalite Yönetim sisteminin tüm gerekliklileri uygulanmaktadır.

Fuat TOSYALI

Yönetim Kurulu Başkanı